همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


هوای خنک در این کشوها جریان دارد پس آسیبی به مواد غذایی در این بخش وارد نمی‌شود. 80A104 یخچال و فریزر برند بوش می‌باشد که دارای گنجایش نسبتا زیادی است پس می‌توانید به خوبی اقلام مورد نظر را در داخل آن ذخیره نمایید. این محصول دارای دو بخش یخچال و فریزر می‌باشد که هر کدام دارای درب جداگانه‌ای می‌باشند. قبل از هر چیزی اگر دقت کنید یک بخش مربع شکلی بر روی درب یخچال مشاهده می‌شود که از آن به عنوان قابلیت هوم بار یاد خواهد شد در بخش‌های بعدی جزئیات کامل در مورد آن بیان خواهد شد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

چنانچه قصد خرید یخچال بوش را داشته باشید در این قسمت انواع و اقسام یخچال فریزر با این برند را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. از طریق پایه های قابل تنظیم این محصول می توانید به اصطلاح ساید بای ساید KAG90AI20 را تراز نمایید تا شاهد کارایی مطلوب تری از این مدل باشید. یخچال های ساید بای ساید را می توان بزرگترین یخچال ها نامید چرا که نسبت به دیگران دارای ابعاد بزرگتری بوده و متقاضیان زیادی دارد به همین منظور لازم است به خوبی ابعاد آنها را با مساحت آشپزخانه مطابقت دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. در جدول زیر ابعاد یخچال هایی که بیشترین طرفدار را دارند آورده ایم.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


قابلیت بدون برفک یخچال ساید بای ساید بوش را باید مدیون کمپرسور پر توان آن بود چرا که این کمپرسور با ایجاد خنک کنندگی مناسب مانع از یخچال فریزر ال جی بستن مواد خواهد شد و در نتیجه شاهد هیچ گونه یخی بر روی مواد نخواهید بود. علاوه براین با فعال شدن سیستم SuperCooling غذاهایی که تازه خریداری شده‌اند و تازه در داخل یخچال قرار گرفته شده‌اند به سرعت خنک می‌شوند. هوم بار روی درب به ارزش هایش افزوده است که فضای ذخیره سازی بیشتری را برای مواد خوراکی پرمصرف فراهم می کند و از باز و بسته کردن زیاد درب اصلی هم جلوگیری می کند. این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش دارای گنجایش ۳۰ فوت است که مواد غذایی یک خانواده پرمشغله را داخل خود ذخیره می کند.


نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. فریزر جدید بوش، دارای سه طبقه ی استاندارد می باشد که تمامی این طبقات دارای کشو هستند و از این تفکیک شما می توانید به خوبی بهره ببرید و تمامی وسائل خود را در آن جای دهید. زمانی که تعدد کشوها در یک فریزر وجود داشته باشد، طبقه بندی شما نیز برای وسائلی چون مرغ، گوشت، سبزیجات و ... آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. در صورت مشاهده هرگونه تغییر در دمای غیر عادی یخچال در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.


دیجیکالا – Digikala.


این موضوع در نهایت منجر به حفظ تازگی و طعم خوب مواد غذایی به مدت طولانی خواهد شد. خرید یخچال ساید بای ساید بوش 32 فوت ساخت کره جنوبی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار بانه. خرید بدون پیش پرداخت یخچال ساید بای ساید بوش 32 فوت مدل KAD80A404 با گارانتی معتبر تابا سرویس. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و جزئیات دقیق با شماره های زیر در تماس باشید. یخچال و فریزر بوش مدل 60A40NE از محصولات با کیفیت شرکت آلمانی بوش است.


حدالامکان یخچال کنار دیوار قرار نگیرد و در صورت اجبار حداقل ۱۱۰ سانتی متر فضا برای یخچال در نظر گرفته شود. از لحاظ ارتفاع با احتساب بادخور برای بالا می توانید از اندازه ۱۹۰ سانتیمتر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است باید یخچال را در جایی قرار داد که این عیب را بپوشاند یا به وسیله طراحی کابینت هایی با عمق بیشتر در کنار یخچال، این معضل را حل و فصل کرد. در طراحی، ما با عمق یخچال تقریبا کاری نداریم ولی از لحاظ ارتفاع چون معمولا از کابینت بالای یخچالی استفاده می شود، حتما باید ارتفاع را بدانیم و از لحاظ عرض هم باید برای یخچال فضا در نظر بگیریم.


کاربران با خرید این محصول می‌توانند دما را به صورت دیجیتال الکترونیک کنترل نمایند و دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه کنترل می‌شود. به این صورت تقریبا هیچ رطوبتی در داخل فریزر باقی نمانده و برفکی ایجاد نمی شود . کشوهای عمیق ساید بای ساید بوش، فضای ذخیره‌ سازی بسیار بیشتری را برای یخچال و فریزر فراهم می‌ آورد. عمیق‌ تر و بزرگ‌تر بودن این کشوها، امکان می‌ دهد تا مواد غذایی را به سادگی در کشو قرار داده و از آن خارج کرد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

مصرف برق سالانه 112 کیلووات ساعت، دارای محفظه‌ی لبنیات، قفسه بطری فلزی، قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها،تکنولوژی سنسور هوشمند، کنترل الکترونیک LED، دارای محفظه‌ی VitaFresh، قدرت بالای خنک کنندگی،لامپ LED، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت اشاره کرد. که به منظور ریست کردن فیلتر آب یخچال بوش در ابتدا باید دکمه water را برای چند ثانیه نگه داشته و پس از ان اقدام به فشردن دکمه reset برای 5 ثانیه نمایید. قبل از اینکه کشو ها و طبقات را داخل یخچال بوش برگردانید، مطمئن شوید که کامل خشک شده باشند.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


مجهز به محفظه هوم بار بزرگ و آبسردکن و یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری می باشد. دارای کشوهای با ظرفیت زیاد بوده و قابلیت دسترسی آسان دارند و حجم زیاد آنها می تواند رضایت کاربران را موجب شود. جنس طبقات از شیشه مقاوم در برابر فشار و حرارت می باشد و توانایی تحمل وزن ظروف بزرگ را به خوبی دارا می باشد. جنس رویه این یخچال از استیل ضد زنگ و ضد خش بوده که قابلیت عدم جاماندن اثر انگشت بر روی بدنه را دارا می باشد. یکی از خوش طرح ترین و با کیفیت ترین یخچال بوش، یخچال ساید بای ساید مدل KAG80A104 می باشد که با فناوری های نوآورانه و طراوت برای طولانی تر ماندن مواد غذایی طراحی شده است.


یخچال ساید بای ساید بوش یکی از انواع یخچال فریزر می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است . این نوع یخچال فریزر به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرنی که دارد متناسب با اکثر سلیقه ها می باشد. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر بوش مدل KAN60A40NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌ کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است. علاوه‌ براین، محفظه‌ ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌ کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

هر چه سرعت کمپرسور زیاد تر باشد در نتیجه، انرژی بیشتری هم مصرف خواهد نمود. بنابراین تکنولوژی SuperCooling وارد عمل خواهد شد و دما را به سرعت کاهش خواهد داد و به حالت اول باز خواهد گرداند. با استفاده از این تکنولوژی مواد غذایی داخل فریزر با سرعت بسیار زیاد منجمد خواهد شد و همچنین برای مدتی طولانی آنها را سالم و آبدار حفظ خواهد کرد. قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است.


تمامی محصولات موجود در بازار دارای مشخصاتی هستند که به عنوان شناسنامه آن ها شناخته می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 نیز با مشخصات کاملی توسط کمپانی بوش به تولید رسیده و هم اکنون در دسترس همگان قرار دارد. این یخچال ساید بای ساید با رتبه مصرف انرژی دستگاه A و تعداد طبقات 4 عدد با قابلیت تنظیم ارتفاع جهت ایجاد فضای بیشتر مجهز به جریان برودتی یکنواخت Multi Flow است. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل kag90aw204 برای خانواده های دارای جمعیت بسیار بالا مناسب است، چرا که علاوه بر ظرفیت بالای 30 فوت آن؛ در عین حال نیز با طراحی شیکش نظر هر شخصی را به سمت خود جلب می کند. یک نوع کمپرسور توانمند همراه با سیستم خنک کننده MultiAirflow، سیستم بدون برفک، انجماد سریع، قابلیت FreshSense و نیز جنس فولاد ضد زنگ همگی این مدل یخچال را به دستگاهی ایده آل و کاربردی تبدیل کرده است. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG93AI30M با داشتن شرایط مطلوب نگهداری و بهره گیری از سنسور FreshSense، غذای شما را در حالت ایده آل حفظ می کند.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت super freezing است که بی‌شباهت به tremendous cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


از طرفی دیگر این لامپ ها بسیار کارآمد و با دوام هستند و تا مدت زمانی طولانی بودن کم شدن نور می توانند کار کنند. همچنین این لامپ ها نسبت به لامپ های دیگر گرم نمی شوند و انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند. به احتمال زیاد یخچال فریزرهای معمولی به طور کامل نتوانند مواد غذایی را منجمد یا از آن ها محافظت کنند. قابلیت SuperFreeze در یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 از غذاهای منجمد شده ی داخل فریزر محافظت می کند. هنگامی که مواد غذایی را داخل فریزر قرار می دهید به سرعت توسط قابلیت SuperFreeze منجمد می شوند. از طرفی دیگر این قابلیت از ذوب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند و موجب می شود مواد غذایی داخل فریزر به طور سالم و بهداشتی باقی بماند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

جنس طبقات ساید بای ساید شیشه ای نشکن می باشد و می توان ظروف سنگین را بدون نگرانی بر روی طبقات قرار داد. ساید بای ساید دوو همچنین مجهز به زنگ اخطار باز بودن درب و قفل کودک می باشد. ساید بای ساید بوش BOSCH مدل KAG90AW204 با رده انرژی +A جزء زیبا و کم مصرف ترین ساید بای ساید های شرکت بوش بوده که صدای بسیار کمی (حدود 43 دسیبل ) دارد. ظرفیت کلی این ساید بای ساید 522 لیتر بوده که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. بار خانگی تعبیه شده در این دستگاه موجب دسترسی آسان به مواد خوراکی و نوشیدنی های پر مصرف شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


هنگامی که مواد غذایی را داخل فریزر قرار می دهید به سرعت توسط این سیستم منجمد می شوند و از طرفی دیگر این قابلیت از ذوب شدن مواد غذایی جلوگیری و موجب می شود مواد غذایی داخل فریزر به طور سالم و بهداشتی باقی بماند. بخش سیستم تازگی یخچال سايد بای سايد استیل دارای 2 محفظه ریلی سبزیجات و یک کشویی FreshProtect-Box ریلی با دمای مناسب برای تمام غذاها می باشد. تجریه یک خرید اینترنتی لذتبخش تمام آن چیزی است که در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما تجربه خواهید کرد. در فروشگاه زنبیل ما سعی کرده ایم تمام مزیت های ممکن در یک فروشگاه را گرد هم آوریم تا شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید.


ابعاد و ظرفیت های گوناگون با کیفیت بسیار مطلوب و ارائه کابینت باتری با رنگ استاتیک و بسیار... استابلایزر استابلایزرهای تپ چنجر میکرو کنترولر (Tap-Changer & Microcontroller... یخچالالکتریک در روزهای شنبه تعطیل میباشد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود. در داخل یخچال علاوه بر موارد ذکر شده یک طبقه فلزی نیز قرار دارد که مخصوص نگهداری بطری های نوشیدنی می باشد. بطری ها به دلیل شکل خاص و ارتفاع زیادی که دارند همیشه فضای زیادی در داخل یخچال اشغال می کنند اما با وجود این طبقه بسیار کاربردی هم فضای زیادی در داخل یخچال آزاد می شود و هم دسترسی به بطری های نوشیدنی و مایعات راحت تر خواهد بود.


14 تیر 1399سلام، درجه را روی three بگزارید و قسمت دمپر یخچال را باز نمایید تا بیش از حد باز نباشد. 28 مرداد 1399سلام، درجه یخچال را بالا ببرید تا برودت بهتر شود و در نهایت آب خنکی داشته باشید. بر روی دکمه های یخچال بوش و در کنار دکمه های ice/water شاهد دکمه reset نیز هستیم.



قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات و نقد های شما درباره ی یخچال بوش 58A704 در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق پنل پائین 'سوالات شما در خصوص این کالا' اقدام نمایید. قیمت یخچال بوش 58A704 با رنگبندی و انواع و گارانتی های موجود آن در اختیار شما قرار گرفته است. لطفا در هنگام خرید Refrigerator Bosch 58A704 مشخصات و اطلاعات مربوط به کالا را به دقت مطالعه کرده سپس شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نمائید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


توسط این لامپ فضای داخلی روشن خواهد شد بدین وسیله می‌توانید دید کافی و دسترسی سریعی را به مواد غذایی داشته باشید. Super Freezing فرایند انجماد سریع را انجام می‌دهد یعنی برخی مواقع مواد غذایی گرمی را وارد یخچال خواهید نمود که نیاز دارید فورا منجمد شود این فناوری برای مواقعی که لزوم دارید فورا چیزی را منجمد نمایید کاربردی می‌باشد. دیگر فناوری موجود در این محصول که فرایند خنک کنندگی را انجام می‌دهد. این سیستم سبب میشود شما وقت خود را برای تمیز کردن و برفک زدایی از فریزر تلف نکنید و همچنین سبب میشود نیازی به از برق شیدن و خاموش کردن یخچال برای تمیز کردن آن نباشد چون این عمل با آب کردن مواد غذایی منجمد شده طول عمر و کیفیت آن ها را کاهش میداد. این یخساز قادر است یخ را در حالت قالبی و خردشده در اختیارتان قرار دهد. شما می‌توانید حالت یخ موردنظر را از طریق پنل کنترل تعبیه شده در بالای آبریز انتخاب کنید.


همچنین این طراحی دسترسی راحت به انواع مواد غذایی و خوراکی را فراهم آورده و هم باعث کاهش مصرف انرژی می شود و هم اینکه جذابیت زیادی به ظاهر دستگاه بخشیده است. طراحی و قرار دادن هوم بار بر روی درب یخچال از دیگر ویژگی های خاص این یخچال فریزر است، که بموجب آن می توان اقلام خوراکی و غذایی پرمصرف را داخل این محفظه قرار داد، تا همیشه دسترسی سریعی به مواد غذایی داخل این محفظه داشت و مانع از اتلاف انرژی شد. همچنین نمایشگر لمسی دیجیتالی که بر بالای آبریز طراحی شده است، امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر را به شما می دهد. یکی از برند‌های محبوب معتبر لوازم خانگی که یخچال‌ های با کیفیتی را تولید و وارد بازار کرده است برند بوش آلمان است. یخچال‌ های ساید بای ساید تولید شده توسط این برند در سال های اخیر اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده‌ اند.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204 با طراحی زیبا بدنه، دارای بار جهت دسترسی سریع به مواد غذایی که مدام نیاز دارید. به تازگی خرید لوازم برقی آشپزخانه یکی از دشوارترین کارها محسوب می‌شود زیرا شرکت‌های تولید کننده بسیاری هستند که محصولاتی با طراحی زیبا و با کیفیت در بازار عرضه می‌کنند. اما متاسفانه بعضی از شرکت‌های ناشناخته محصولاتی بی کیفیت و مواد اولیه درجه دو را تولید و با برچسب برند های معروف روانه بازار می‌کنند. بنابراین برای خرید لوازم خانگی مخصوصا یخچال فریزر ساید بای ساید به دلیل قیمت بالایی که دارند بهتر است برای اطمینان بیشتر از یک برند معتبر و شناخته شده خرید کنید. در بین برند های مختلف کمپانی بوش یکی از پیشتازان در زمینه طراحی و ساخت لوازم برقی است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

تولیدی دال فوم بهترین تولیدکننده یونولیت بسته بندی / پلاستوفوم بسته بندی / یونولیت... ابعاد مختلف ) انواع یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید /اجاق گاز می باشد ارسال تمامی محصولات دال فوم به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر... سیستم سرمایش سریع در یخچال موجب خنک نمودن سریع مواد غذایی تازه خریداری شده میشود. فریزر KAG90AW204 با ظرفیت ۱۶۳ لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


با یخچال فریزرهای دارای آبسردکن بوش دوران بطری های فضا اشغال کن در درون یخچال به سر آمده است. محفظه آبسردکن به راحتی و با فشار یک دکمه آب خنک را بدون باز کردن درب یخچال در دسترس شما قرار می دهد. فروشگاه اینترنتی روهامی شاپ با بهره گیری از کارکنان مجرب و کارشناسانی که سالها در عرصه بازار فروش لوازم خانگی تجربه اندوخته اند، خدمات آنلاین خود را به شما سروران گرامی عرضه می نماید. این فروشگاه همواره با پایبندی بر سه خدمت اساسی و مورد اقبال شما مشتریان محترم، یعنی ” تضمین اصالت کالا ” ، ” ارسال سریع کالا ” و ” پرداخت وجه در محل تحویل کالا ” با هدف ارائه مطلوب محصول و رضایتمندی شما گرامیان، این مسیر را پیموده است. دمای یخچال و فریزر در حد ایده آلی عمل می کنند و این قابلیت موجب طراوت و تازگی مواد غذایی می باشد.



بوش آلمان بسته به نیاز مشتریان مدلهای مختلفی از یخچال فریزر را تولید می کند که در این بخش به توضیح هر یک از مدلهای آن به همراه مزایای آن خواهیم پرداخت تا شما بسته به نیاز خود بتوانید یکی از مدلها را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید کنید. یخچال یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری آشپزخانه است که روزانه با آن سروکار داریم، بنابراین مهم است برندی را انتخاب کنید که نام آشنا باشد و در تولید آن از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش و تکنولوژی روز استفاده شده باشد. یخچال بوش یکی از برندهای معتبر جهانی است که دارای مدلهای مختلفی همچون یخچال ساید، دوقلو، یخچال و فریزر، تک فریزر و توکار است که قیمت مناسبی دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. امروزه در بین افراد طرفداران یخچال فریزر ساید بای ساید روز به روز بیشتر می‌شوند.



طراحی مدرن یخچال و فریزر بوش مدل KAN58A704 جلوەی تازه ای به آشپزخانه شما می بخشد. ظرفیت 604 لیتر دستگاه فضای زیادی در هر دو قسمت دستگاه برای استفادەکنندەگان در دسترس قرار داده است تا بتواند مواد غذایی حجیم را در خود جای دهد. عیب اساسی که یخچال ساید بای ساید بوش دارد حمل و نقل و جا به جایی دشوار آن است. زیرا با توجه به اینکه قسمت فریزر و یخچال به یکدیگر چسبیده و یک پارچه هستند هم جا به جایی دشواری دارند و هم در آشپزخانه نیاز به جای مخصوصی برای قرار گیری دارد. یخچال ساید بای ساید بوش مجهز به محفظه های مخصوص برای نگهداری انواع میوه ها و سبزیجات می باشد که می تواند در بهترین شرایط و مناسب ترین دما و رطوبت از میوه ها وسبزیجات نگهداری نماید و طول عمر آن ها را چندین برابر کند.



بی‌گمان وجود یخچال‌ها در بخشی از آشپزخانه به امری کاملاً ضروری تبدیل شده است. این محصولات در انواع مدل، شکل، اندازه و برند عرضه می‌شوند و انتخاب یک مدل خاص یخچال متناسب با نیازهای خانه‌ی شما، می‌تواند امری وقت گیر و دشوار باشد. تیم تخصصی فروشگاه کاشانه با معرفی مشخصات و بررسی ویژگی‌های یخچال‌ها انتخاب یک محصول مطابق با بودجه و نیازهای خانواده را برای شما آسان می‌نماید. در ادامه‌ی این بخش با ما همراه باشید تا یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را بررسی کرده و مشخصات آن را به صورتی دقیق زیر ذره‌بین ببریم. در یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 ، از سیستم جریان چندگانه هوا ، استفاده شده است . به عبارت دیگر ، در تمام قسمتهای مختلف یخچال هوای سرد به طور متوسط جریان دارد تا همواره مواد غذایی سالم باقی بمانند .


به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید. چه بسا بهتر است تا کمی فضای بیش تری برای قرار گیری یخچال وجود داشته باشید . سلام من کابینت کارم و همیشه عمق ساید رو ۸۰میزارم که یخچال ۱۰الی۱۵سانت بیرون بمونه که درش هم راحت باز شه و یخچال هم زیاد بیرون نزنه…عرض هم اگر ۱۰۰تا۱۰۵،بزاریم تموم یخچال ها براحتی جا میشوند و اصلا برای صاحب خونه مشکلی پیش نمیاد. رژ لب مایع رمی رز مدل Paint Matte شماره 525 از سری محصولات REMI.ROOS بوده که دارای جلوه ی خاصی است و در رنگ هایی جذاب تولید شده است.

Report this wiki page